Thursday, 11 June 2015

Vrei sa vezi asta ! :)


Nu iti face planuri pentru 18 iunie ! 




Am scris acum ceva vreme o lista a oamenilor WOW pe care ii cunosc de cand sunt in Bucuresti si printre primii  a fost Izabela Barbu​, aka Jezebel​, un om de o sarm deosebit , o femeie curajoasa , dar si tare haioasa, un glas care iti ridica parul pe mana si un showman sau woman :) de senzatie .

Am ras, am plans la evenimentele ei , am cantat , am multumit cerului ca am ajuns la primul concert! Ce mai ! te trece prin toate starile :))

 Acum am avut placerea sa stau la o limonada si sa ma bucur de ea face to face ca sa ii povestesc ce lucruri mari fac oamenii astia care mi-s mie dragi , la Hope and Homes for Children Romania​ si ,lucru care era de asteptat, a sarit imediat sa ne ofere o mana de ajutor si o noua seara de Serendipity Tea​

Deci ,pe 18 , nu va faceti planuri ! Caci e un eveniment la care vreti sa asistati ! 



Post a Comment