Hai sa ii punem lui Alexei mintea la treaba!

Dupa ce m-am tot framantat vreo 2 zile, m-am hotarat sa va scriu despre Alex aka Alexei smile emoticon
Pustiul asta al meu e un nastrusnic, mare gamer, truth seeker, are el asa un mod special al lui de a pune sub semnul intrebarii tot ce aude si vede. 

Nu o sa va zic ca e cel mai , cel mai. Ca e al meu :))) ! 
Dar zau daca nu merita o sansa sa isi foloseasca ingeniozitatea! De cand ne-am mutat in Bucuresti, ne-am lovit de problema liceului si cu greu am reusit sa fim acceptati la un colegiu pe motiv ca intr-a noua nu se fac transferuri. De parca as fi avut alta optiune!!

Ce va rog eu?

Daca aveti in lista voastra de prieteni sau in agenda telefonului pe cineva care m-ar putea ajuta sa il mut la o scoala unde sa aiba si el cu cine schimba trei cuvinte si niste profesori care sa isi doreasca sa ii puna creierasul la treaba,nu stati pe ganduri. Dati-mi un mesaj, telefon, cum vreti voi!

Hai sa ii punem lui Alexei mintea la treaba! smile emoticon
Multumim! smile emoticon Luv ya!



0