Saturday, 8 August 2015

Eu ce visez ?

Cand eram mica , prietenii mei spuneau ca vor sa devina doctori, avocati sau balerine :))) Asa era moda atunci. Eu visam sa cumpar un bloc in care sa adapostesc oamenii strazii si cainii din cartier. Ce sa zic, de pe atunci eram de-a inversul :))

Mai tarziu, am crezut ca vreau sa fiu reporter, dar nici acum nu stiu cum de imi venise ideea asta.
Poate proaspata aparitie a Andreei Esca, cu celebrul ei salut ,,Buna seara Romania, buna seara Bucuresti''.

Apoi psiholog.
Dar dupa primele intalniri cu mintea altora, mi-am dat seama ca mi-e de ajuns a mea :)

Mi-a trecut repede. Cam cat ai zice ,,banking''.
Au urmat ani de chestii noi , oameni mai mult sau mai putini faini, bucurie si nervi, un amalgam de senzatii care m-au tinut pe valul asta destui ani.


Acum insa, ajunsa in momentul in care ma uit cum fiul meu isi stabileste primele vise, dorinte, proiecte de viitor (mai mult sau mai putin realiste) , imi dau seama ca -de fapt, am visat mereu un singur lucru.

Sa fiu unica. Sa fiu cea care aduce acel detaliu unic care face diferenta.
Sa fiu cea care pune zambetul pe fata omului si ideea in mintea lui.

Poate uneori a mers. Alteori am invatat. Alteori am dat gres de-a dreptul.

Dar atat de tare imi place visul asta , ca acum -dupa 25 de ani , inca ma insufleteste si il urmaresc cu sufletul la gura :)

Tu ce visezi? Ce dorinta arzatoare te face sa vibrezi ?
Oricare ar fi, nu renunta la visele tale. Ele te fac cine esti.







Post a Comment