It's beggining to look a lot like Christmas :)

Buna dimineata,

Am stat cuminte zilele astea , asteptand sa ma cuprinda magia Craciunului care bate la usa. Insa nu a fost un success.

Si tot asteptand eu asa, mi-am amintit un principiu pe care il indragesc mult : ,, good things come to those who act.’’
Asadar , m-am asezat in fata laptopului si am inceput sa actionez, trimitand mesaje si emailuri catre cei dragi , cautand idei de cadouri inedite si mi-am dat seama ca , usor-usor, a inceput sa ma cuprinda nerabdarea.

Nerabdarea  sa ajung acasa, unde am copilarit, sa ne adunam toata familia in bucatarie in jurul cozonacilor, sa imi beau cafeaua de dimineata cu mama si fratele meu ,sa ii vad bucuria pustiului meu cand va primi cadourile,  sa imi imbratisez prieteni dragi pe care nu i-am mai vazut de tare mult, sa o revad pe Diana (my soulmateJ), sa vad Dobrovatul dupa care tanjesc zilnic.

Dar cel mai mult, abia astept serile sub plapuma , in care , ca atunci cand eram copii, ma asez cu fratele meu la discutii si dezbatem trecut, prezent si viitor si trec orele pe negandite , pana ne dam seama ca avem ochii grei si gura uscata de atata vorbit.

Si uite asa, imi zboara gandul la copilarie, zapada , la bunica si pisicile ei alintate , la cearsafuri apretate si portocale, la vin fiert si nasuri inghetate….si la omul de zapada care niciodata nu mi-a iesit precum cel din reclama Orange J))

Ce va doresc voua ? Sa retraiti Craciunul cu bucurie copilareasca . Sa fiti impacati cu ceea ce aveti, dar sa visati maret. Sa va reamintiti ce va facea fericiti in zilele bune si sa puneti in practica in zilele grele si sa va traiti legenda personala.

Dar mai presus de toate , va doresc sa nu uitati ca ,, good things come to those who act.’’

Craciun fericit, oameni frumosi!
Sper ca am reusit, pentru cei care inca nu sunt cuprinsi de starea de sarbatoare , sa va dau un  mic impuls.
0