De ce sustin cauza HHC?


Sunt intrebata deseori de cei din jur: 

De ce contează atât de mult pentru tine treaba asta cu voluntaritul? 
Nu e ca și cum chiar poți schimba ceva sau că se vede vreo diferență. Lucrurile vor fi la fel.

Am fost întrebată de nenumărate ori, oarecum retoric: 

Ce mare brânză crezi că rezolvi?! Ce putere crezi ca ai tu de una singura?!

Raspunsul meu este:

Eroii mei au fost dintotdeauna vizionarii  si visatorii. Acei oameni frumosi care mereu incearca sa faca lumea mai buna.Uneori reusesc,  alteori esueaza…dar efortul este eroic.
Perseverenta si daruirea cu care acesti oameni lupta pentru  o cauza, pentru o lume mai buna, sunt o inspiratie.

Castigatori sau nu , acesti oameni sunt eroi.

Pe acesti oameni i-am cautat mereu. Pentru ca da!
Este greu sa faci o diferenta in lume de unul singur. Este greu sa misti muntii cand esti mic. Fapt pentru care am tot cautat alti semeni .

Si acum doi ani, pe vremea asta, mi-am gasit ,,aliatii’’ in HHC-Hope and Homes for Children.



Cred in ei. Ii admir chiar. Si impreuna cu acesti oameni, contributia mea este multiplicata. Simt ca prind forte alaturi de ei si ca orice imi propun, pot face!

Asta ! Si faptul ca se mai si pricep la karaoke :-))

Asa cum spunea  Ralph Waldo Emerson : 
“The purpose of life is not to simply be happy.  It is to be useful, to be honorable, to be compassionate, to have it make some difference that you have lived and lived well.”


Da, nu putem schimba lumea peste noapte, să fim serioși, dar putem cu siguranță să contribuim la acea schimbare pe care vrem sa o vedem! 

Iar atunci cand ai alaturi oamenii potriviti, nu te mai intrebi ce rost are.
Pentru ca stii ca faci ceea ce trebuie.





0